Wednesday, February 16, 2011

Prosidba za pamćenje

Sve više smo svedoci neobičnih veridbi, a o kakvoj zapravo prosidbi sanjaju dame pitali smo ih.
Guliver/Getty images
Slavili Dan zaljubljenih ili ne, tek 14. februara je ljubav svuda oko nas. Mnogi upravo taj datum smatraju savršenim za prosidbu.

Devojke žele da pamte taj trenutak, zato bi muškarci trebalo da se potrude da im prirede prijatno iznenađenje koje će zaista ostati doveka u njihovom sećanju.

Bar tako su nam rekle dame koje smo anketirali na temu idealne prosidbe.



Većina njih nam nije konkretno opisala situaciju, pa vas zato mi podsećamo na neke neobične prosidbe o kojima su i mediji izveštavali proteklih godina.

Srpski košarkaš Marko Jarić je brazilsku manekenku Adrijanu Limu pitao da li će se udati za njega uz hot-dog, a venčali su se upravo na praznik zaljubljenih.

"Zaprosio sam je u jednoj najobičnijoj rupčagi od restorana, gde obično idemo na hot-dog. To je stvarno neugledno mesto, ali imaju tablice sa poznatim ljudima koji su tu nekada svraćali. Tako recimo imaju tablicu sa imenima Frenk Sinatra, Din Martin...Zamolio sam ljude iz restorana da na jednoj tablici napišu njeno ime i pitanje da li želi da se uda za mene. Ali, jedva sam je to veče naterao da izađe iz kuće. Nije joj se nigde išlo...Ipak, nekako sam je doveo do tamo i onda je zanemela. Brže-bolje sam joj stavio prsten na ruku", ispričao je Jarić pre dve godine.

TV voditelj Andrej Maričić je video porukom i koralom u obliku prstena sa Filipina zaprosio svoju dugogodišnju devojku Mariju Stanisavljević. U intervjuu za MONDO posavetovao je momke da ne treba da razmišljaju o načinu na koji će da zaprose svoje devojke, već da će taj momenat doći sam od sebe.

Njegov kolega, Srđan Predojević je Mirjanu Lazarević, sa kojom čeka drugo dete, zaprosio preko stjuardese u avionu.

"Sve sam isplanirao tako da stjuardesa donese mojoj tadašnjoj devojci koja je bila u avionu prsten i cveće sa porukom: 'Imaš još 20 minuta vremena da odlučiš da li ćeš se udati za mene'. Ja sam je čekao na aerodromu i kada je Mirjana izašla iz aviona, njen osmeh mi je dao odgovor", prisetio se Predojević.

Pevač Željko Samardžić je svoju suprugu zaprosio na maturskoj večeri, a aktuelni predsednik Teniskog saveza Srbije Slobodan Živojinović je odmah nakon upoznavanja sa Lepom Brenom rekao da će mu ona biti žena, ali je to pitanje usledilo tek nakon nekoliko godina.

"Posle četiri godine zabavljanja, u jednom restoranu u Londonu, dok sam pila šampanjac osetila sam prsten u ustima. Pogledi i poljupci bili su i njegovo pitanje i moj potvrdan odgovor", ispričala je popularna pevačica.
Guliver/Getty images
Neki mladići koji se ne bave javnim poslom imali su jednako dobre ideje.

Jedan Zrenjaninac spojio je dve ljubavi na jednom mestu: odveo dugogodišnju devojku u Muzej FK Crvena zvezda u Beogradu i zaprosio je.

Mnogi su svoje devojke prosili na koncertima Zdravka Čolića, Džibonija, Đorđa Balaševića, ali i među oblacima, u balonu...

Stjuardesu je dečko zaprosio preko razglasa u avionu, dok je mladić iz Njujorka organizovao nesvakidašnju prosidbu uz pomoć igrača, "TV ekipe koja snima dokumentarac" i prolaznika u parku.

Ideja da zaprosi svoju devojku pred kamerama na fudbalskom terenu jednom mladom Belgijancu se učinila kao dobra, ali se njegov plan nije odvijao baš onako kako je zamislio.

Po zlu je krenulo i jednom Britancu koji je skupoceni prsten stavio u balon. Pogađate, balon je odleteo!

Prosidba kroz igru "gluvih telefona" bila je vrlo rizična, ali je 59 ljudi ipak uspelo da prenese pravu poruku i Kristina je rekla "da".

Ukrajinski bogataš je naučio naslovnu ulogu u predstavi "Romantičari", a zatim u trenutku kada glavni lik izjavljuje svojoj partnerki ljubav, zaprosio svoju devojku koja je sedela u publici.

Još neka nezaboravna prosidba?

(MONDO)

No comments:

Post a Comment